popup
kulcsszavak:

Elektronikus ügyintézés bevezetése

2018-04-13 08:16:20

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban Eüsztv.) előírásai alapján a feladat- és hatáskörükbe tartozó ügyekben – többek között – a gazdálkodó szervezetek (ideértve az egyéni vállalkozókat), az önkormányzatok és a költségvetési szervek (így a Hegykői Közös Önkormányzati Hivatal is) elektronikus úton kötelesek egymással kapcsolatot tartani.

Az elektronikus ügyintézést a gazdálkodó szervezetek (gazdasági társaságok, egyéb jogi személyek) a cégkapujuk-, az egyéni vállalkozók a KÜNY tárhelyük (régi elnevezéssel: ügyfélkapujuk) útján teljesíthetik.

Az elektronikus kapcsolattartást – a hagyományos, papíralapú ügyintézés helyett – a természetes személyek is választhatják.

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos részletes információkért és az ügyintézési felületekért kattintson ide.
Hivatalunk az Eüsztv. előírásainak megfelelően folyamatosan alakítja ki és bővíti az elektronikus úton intézhető ügyek körét. A Hegykői Közös Önkormányzati Hivatalnál elektronikusan intézhető ügyek felületét innen érheti el.